Deletedmom2224 Sumeyyegyretli Bana vermek istediler kabul etmedim doktorum gerekli ilaçları veriyor zaten dedim doktorunuza sormadan kullanmayın derim
Sumeyyegyretli Deletedmom2224 bende öyle düşündüm. Her ay tahlillere göre zaten ne kullanman gerekirse doktor yazıyor. İlk folik asit sonra decavit vitamin hapı sonrada kan hapı verdi yani gerekli olsa bu verdiklerinide yazardı heralde.
elfemrhbbs Tabikide gidilir sğlık ocağına kaydını acıyorlr onlarda takibe alıyolar seni önemli bisey. Ben ilk kan testini yaptırdım orda pozitif cknca kayıt actılar doğumdan sonrada cocugunu orada takip edecekler
Ozlemsvr Sumeyyegyretlibende saglik ocağından önce doktora gittim ama cagrilmadim. Sağlık ocağı da hiç evet bilgileriniz bize ulaştı felan demedi. Sen git sor.. Böyle şeyler şu bunu dediyle olmaz kulağınız duy rahat et derim ben..
Tatlisanne Sumeyyegyretli evet bana decavit vermişlerdi doktoruma sordum gerek duymadı çünkü doktorumunda verdiği vitamin ilacı var
Deletedmom2224 Sumeyyegyretli aynen öyle sağlık ocaginin da verdiği zaten kan ilacı ve vitamin siz doktorunuzun verdiklerini kullanın ben sağlık ocağına pek güvenemiyorum 😊
Ozlemsvr Sumeyyegyretli benimde ilk gebelikte ben küçükken çok kullandım kan ilacını ondan biliyorum.. hayırlıca doğuralım inşallah 😊
Ozlemsvr Esomami doktor yoktur felan diye yazıyor her ihtimale karşı.. ama bunun kayıt yaptırması gerekli aşıları var,çocuk doğunca onun takıbi ver hamilelikle bitmiyor ki..
Hilallalal Sumeyyegyretli bana verdiler ama benim kendi doktorum zaten vitamin ilaçları vermişti. Doktoruma sordum bunu kullanmana gerek Yok dedi bende sağlık ocağına geri verdim. Doktorunuza sorun isterseniz yine de.
Neslihansezen61 BeyzaXx evet git takip ediyorlar bazı sağlık ocaklarında eğitim fln veriliyor güzel fazdalı bilgiler veriyorlar
Esomami Ozlemsvr yok demek istedigim icmekte sakinca yok doktorda veriyo negusel saglik ocaginda veriyosa die🤩
BBusraa Sumeyyegyretli kan ilacı vermiş size Ama doktorunuz uygun görürse bence kullanın. Genelde zaten ilk 3 Aydan sonra kan ilacına başlatılıyor fakat doktorlar gynoferro sanol yazıyor genelde kan için
Guldenn Sumeyyegyretli evet aynı ilaçları kullanıyorum bende 37. Haftamdayım kan ilaçı ile vitamin onlar doktorda kullan diyecek sana
BBusraa Sumeyyegyretli Dursun eliniZde zararsız değil tabii ama doktorunuzun verdiği seyleri kullanın bence yeterli☺️