Guldenn BeyzaXx git canım ilaçlarınıda al kontrollerinede git zaten 20. Haftadanda tetenoz aşısı olacaksın kaydını oluştur
BBusraa Sumeyyegyretli Dursun eliniZde zararsız değil tabii ama doktorunuzun verdiği seyleri kullanın bence yeterli☺️
Esomami Ozlemsvr yok demek istedigim icmekte sakinca yok doktorda veriyo negusel saglik ocaginda veriyosa die🤩
Birinci BeyzaXx tabiki gitmen gerekiyor canım belirli haftalarda yetiniz aşısı olunuyor ve takip ediyor kan ve idrar tahlilleri yapılıyor gebelikte iki defa tetonoz olup Doğumdan sonra üç tanesinide yapıyorlar toplam beş tane gitmen lazım
SeherNilgnBakrc Sumeyyegyretli otomatik düşüyor sisteme ben özel hastaneye ilk doktor kontrolüme gittiğim gün sağlık ocağı beni aradı kaydını yaptık kontrole gel diye
fatmanurkantar Sumeyyegyretli ben kendi şahsi fikrim olarak söylüyorum ne içerseniz için doktorunuza sorun tabikide onlarda doktor ama doktorunuz bebeğinizi ve siZi en iyi bilen şu durumda zaten bu ilaçları kullanmak gerekli gebelikte ama doktorunuza bana bunu yazdı sağlık ocağı dediğinizde size için ya da içmeyin der zaten iki aya bir çağırmaları gerek sağlık ocağının sizi doktorunuzda bunu biliyor
Bilgeates Sumeyyegyretli ben hamileliğimi sağlık ocağında öğrendim doktorum dedi ki daha küçük kadın Doğuma git kalp atışını duyunca gel kaydını açalım dedi bende bekliyorum kalp atışını duyup gidicem inşallah
Sibeltolga Bn ilk öğrendgm zaman actırmıstım kayıt gecen doktoruma gittim saglık ocagına git kan ver eksik neyin varsa ona göre vitamin versnler dedi canm b12 d vtamını flan yarn gdcem kan vermeye kayıt actırman gerekiyor zaten onlar seni takip ediyo bebiş doguncada aryolar hayrlı olsun getirin bebişi aşı yapıcaz dyolar
zynpnil Arkadaşlar sağlık ocağına gidip kaydınızı yaptırmanızı tavsiye ederim. Size gebelik dosyası açıyorlar sonrasında da arada arayıp kontrole çağırıyorlar. Mesela beni 8 aylıkken evde görmek istemişlerdi. Sonrasında da bebeğin aşıları orda olacağı için yakından takip ediyorlar. Mesela ben sağlık ocağındaki hemşirem ile de doktorumla olduğum gibi iletişim halindeyim aklıma bişi geldiği zaman yazıyorum cevaplıyor. Birde ellerinde minik bir alet var bebeğin kalp atışlarını dinletiyorlar ☺️ Birde bu tetenoz aşısı hamilelikte 2 doz veriliyor ya. Sonrasında da bebeği aşılara götürürken kendi aşınızı da 5 doza tamamlarsanız bir daha hiç tetenoz aşısı olmanıza gerek kalmıyor. Ben kızıma hamile kaldığım zaman başlamıştım sonrasında da tamamladım. Bu hamileliğimde vurdurmama gerek kalmadı bağışıklığım olduğu için ☺️
dileknazliay BeyzaXx Tetenoz aşınız eskiyse mutlaka yaptırın, doğumda sizde bebekte mikrop kapabilir Allah korusun. Doktorunuza da mutlaka danışın. Doktorum 2 doz olmamı istedi. Detaylı ya da prof' a gitmiştim oda mutlaka 2 kez yaptır dedi.