Sumeyyegyretli
34 haftalığım canım evet bende kayıt yaptırdım banada ilaç verdiler öncelikli folik asit kullandım sonrasında decavit vitamib ilacı ve D vit 3 damla verdi kullandım şuandada demir ilacı kullanıyorum zaten doktorunda sorup kullanmanı tasdikliyor ..
Tahliller ve aşılar açısından gayet iyi bebek doğduktan sonra da kontrole çağırıyolar 😊