N-23 merhaba bana marjinal plasenta previa teşhisi kondu, 12 hFtalıkken. Doktorun bu söyleminden sonra çok araştırdım, okudum kendimi yedim bitirdim. Sonra hastane ve doktor değiştirmeye , riskli gebelik uzmanına gitmeye başladım . Allah o hocadan razı olsun. Bana sakince durumu anlattı, ne yapmamız ne yapmamamız gerektiğini. Öncelikle internete bakmıyorsun dedi, durumun kötünün iyisi o yüzden en ufak bir kanamada en yakın tam teşekküllü bir devlet hastanesine gidiyorsun dedi. 37. Haftada vajinal bir
Muayene yapacağız durumun o zaman netleşir dedi ama öncesinde kanama yaşarsan hemen hastaneye gitmen gerekli dedi. İlişki yasağımız devam ediyor.
Şu an 34 hafta lığım elhamdülillah herhangi bi kanama yaşamadım. Korkularım azaldı. Önce Allah’a ve sonra doktoruma emanet ettim kendimi ve bebeğimi.
kendinize stres altına sokup bebeği de üzmeyin. İnanın onlar hissediyorlar . Sabredin , doktorunuza güveniyorsanız o ne derse onu yapın . Ben sizden öncedeyim sanırım doğum yaptıktan sonra inşallah daha da moral vetebilirim size 🫶🫶❤️❤️