arsaynl kuzu seni üzerse cevap vermeyebilirsin ama senin durumun hep kafamı karıştırmıştı,çünkü dr rapor vermemişti çalışmanı uygun görmüştü,sadece aklım alamıyordu bu durumu,kanama hatırlarsan ben de şakır şakır yaşıyordum anlatmıştım,beni hastaneden bile çıkarmıyorlardı evde de tuvalete kadar gidebiliyordum,ama sen okul açıldı ve işe başladın bununla ilgisi var mıydı,gerçekten üzdüysem cevap vermeyebilirsin seni çok iyi anlarım,bana yine plasentan çok aşağıda dedi dr ama erken hafta diye tam tanı koyamadılar,nasipten ötesi yok bebek de bile