N-23 canım üzme kendini bak hiç kanaman olmadı ki olsa bile sağlıkla geliyor bebekler,örneği çok biliyorsun sen de,demesi kolay değil bana da biliyorsun 2kez yaşadım ama kanama yaşamamış olman güzel bir şey bebeğinin önde gitmesi de güzel sana sımsıkı tutunmuş gününü bekliyor büyüyor yavrucak🥰benim bebeler de hep önde giderdi,diğer kontrolün ne zaman,ben de perşembe günü gidicem ama usg sokar mı beni bilmiyorum tahlil için gidicem