Damlaserkan bu ikili test yüzünden hamileliğim zehir geçti, ayrıca %60 doğruluk payı olan tamamen kafa karıstıran berbat bi test(en azından ben öyle düşünüyorum) benim de sonucum 221/1 riskli cıktı buda hafif riskli guruban girdiğimi söyledi doktorum. Ama down sendormu riskinden o kadar bahsedildiki cok stresli günler gecirdim. Ne olursa olsun bebeğimi kabul ettiğim için fetal dna veya amniyosentez yapmayı kabul etmedim. Suan 38+1 im rabbim evlatlarımızı sağlıcakla kucagımıza almayı nasip etsin inşallah