Damlaserkan benim de böyle çıkmıştı ben de doktora farz edelim ki dedim bu çocuk down sendromlu ben bunu yaşamını sonlandırmayacağım dedim o yüzden kabul ediyorum herhangi bir test yapmadım kendisi bana feda DNA testi önerdi amniyon sıvısı almayı ben de kendisine şunu sordum amniyon sıvısını almak mı daha tehlikeli yoksa benim test sonucuma göre çıkan risk mi daha tehlikeli o da dedi ki amniyon sıvısı alındığı zaman eğer bebekte herhangi bir engel varsa bebeğin kalbi duruyor ve düşüyor dedi amniyon sıvısının zararı daha büyük dedi sizin testinizin devam sendromlu onma ruskinden ben de kabul etmedim çok şükür herhangi bir sorun da çıkmadı çıkmadı.