Gzdstn27 benmde 10. Haftada ozeldeki doktorum yaptirt kafan rahat etsin dedi testler yanlış çıkar eser kafan bulanmasın dedi bende dedim aman fetal DNA ya bosver diye ki doktor oyle haklıymış ki kafamı bulandırdilwr günlerim zehir oldu 14. Haftamda fetal yaptırdım sonuc bekliyorum. Keske ilk doktorum dedigi zaman yapsaydım diyorum