Ebrueren 8mucizem8 valla büyük almakta fayda varmış doğuma 1 hafta kala 2800 dü doğum yaptım 3.700 doğdu bebiş şaşırdık ultrasondaki kiloya aldanmayın
8mucizem8 Ebrueren kesinlikle öyle aslında alışveriş tam tamıyla doğduktan sonra yapılmalı ve zaman geçtikçe alınmalı
yanlisanlamaama 8mucizem8 0-3 ay aldığım şeyleri sadece 1-2 hafta giydirebildim yarısından çoğu giyilmemiş duruyor 3-6 aya çok hızlı geçtik şuan 2,5 aylık olmasına rağmen 3 aylık kıyafetleri bile zor oluyor bir iki haftaya 6-9’a geçeriz gibi görünüyor 🫠çok hızlı büyüyorlar 0-3 ay alacaksanız bir iki takım alın bol bol zıbın alın sırtına kadar kaka yapıyor maalesef 😬 tulum alacaksanız da patiksiz alın çorapla giydirirsiniz uzun zaman giyer
e_blue_sky_a yanlisanlamaama ben alt üst takım aldım mayıs haziran da serin oluyor istanbulda. 6-9 aldım çünkü o vakit 2aylık olarak ve külotlu çorap çıtçıtlı badi derken giysi dolar gibi geldi. 0-3ay resmen elim kadar
e_blue_sky_a _Pinar_03 1 numara bez 2ay kullanılıyor demişsiniz genelde böyle söylüyorlar. Acaba günde kaç adet bez gider mesela bu sabahtan gece 12ye kadar
8mucizem8 e_blue_sky_a bence bebekten bebeğe göre değişiyor ama yenidoğanlarda günde 8 9 defa değişildiğini biliyorum
_Pinar_03 e_blue_sky_a ben 3 saatte bir değiştiriyordum zaten her degisiminde kakasi oluyordu yani toplamda 8 kez degistiriyordum hadi 10 olsun günlük.
Rsahbaz bbaby44 kundak, üst örtüsü, emzirme örtüsü, bebeği yıkama örtüsü, puset örtüsü yani çok amaçlı. Nefes alan bir kumaş ve aralıklı ipler olduğu için çok işe yarıyor. Artık neyde kullanırsanız. Bebek büyüyünce de alt açma bezi olarak kullanmıştım
yanlisanlamaama e_blue_sky_a ben haziranda doğum yaptım istanbuldayız bu seneki sıcaklar fenaydı ve sadece askılı zıbınla durdu biraz kalın giydirsem isilik çıkardı mevsime uygun alın kesinlikle 👍🏻
Nur_50 yanlisanlamaama bende istanbuldayım 😃bu arada 1-3 ay ne kadar süre kullandınız birde 3-6 ay şimdiden çok teşekkür ederim.🌸
Gamzeaksam _Pinar_03 çok aydınlatıcı olmuş teşekkür ederiz bende çok tereddüt ediyordum yenidogan hastane çıkışı 3 takım var 5 li şuan alt-ust 1 yada 2 tane aldim sanırım 0,3 ay bunlar tulumda aldım yeter diye düşünüyorum ama yetmez derseniz fikirlere açığım 🙏🫠🥰
_Pinar_03 Gamzeaksam Yeterli bence genelde büyük almaya çalışın ilk başta anlamıyorsunuz ama 40ı çıkınca büyümeye başlıyorlar gib i:))
e_blue_sky_a Nur_50 şubat olacak doğum kısmet olursa. Ama ilk 2ay alt üst takım değil de, daha çok zıbınlar ayaklı pijamalar tulumlar giyinir. mayıs-haziran gibi 3-4 aylık iken alt üst takım giyebilir bence. Ve 0-3 küçük kalır çünkü 0-3 5kg ye kadar. Bebek 2ayda büyüyor yeğenim 3300 doğdu 2ay sonra topaç gibi oldu. Bi de mayıs haziran soğuk oldu bu sene külotlu çorap çıtçıtlı badi bez de olacak 2li takımın altında onu da hesaba katmak gerek. En azından 3-6 alın bence
yanlisanlamaama Nur_50 sadece 1-2 hafta 0-3 kullandık sonrasında 3-6 ay olarak devam ettik yaklaşık 2 ay diyebiliriz 55 santimi geçince zıbınları alttan çıtçıtlayamadık 6-9 ay şimdilik alttan biraz büyük gibi duruyor ama oluyor yinede. Artık 6-9 almaya çalışıyorum kışlıkları özellikle tulum ve zıbın
Esrauncgl Kizlar kozvit.com diye bir site var lansinoh un ürünleri falan bayağı diğer sitelere göre indirimde hiç alışveriş yapan oldu mu güvenilir mi emin olamadım ben
_tuuggcce_ Nur_50 hiç bilmiyorum daha 19 günlüğü giymeye devam ama birkaç ay giymez, sanmıyorum. Misal ben 3 aylık olanları da giydiriyorum, büyük oluyor belli ama 40ı çıkana kadar belki büyük olur. Sonra daha rahat olur gibime geliyor. Tabii kiloda önemlidir
Nur_50 e_blue_sky_a benim aldığım 1-3 yazdım ama bedeni 2-4 ay geçiyor H&M 62 cm 6 kg kadar giyebiliyor
Nur_50 e_blue_sky_a ben zaten ilk doğduğunda kullanacağım şeyler alıp boyuna kilosuna göre almak istiyorum Doktor bebek uzun dediği için yenidoğan tercih etmedim 1-3 ay aldım