Nur_50 sadece 1-2 hafta 0-3 kullandık sonrasında 3-6 ay olarak devam ettik yaklaşık 2 ay diyebiliriz 55 santimi geçince zıbınları alttan çıtçıtlayamadık 6-9 ay şimdilik alttan biraz büyük gibi duruyor ama oluyor yinede. Artık 6-9 almaya çalışıyorum kışlıkları özellikle tulum ve zıbın