Esrahiramirac DamLaa valla benide bi telaş sardı sanki yarın doğurup gelcem çantam bile hazır değil onu bile almadım nasıl hazır olsun 😖😖😖😖
muhasebecianne Esrahiramirac benim de daha hazır degil 🙈 insallah hayırlı zamanda doğar bebislerimiz 🙏😊
Esrahiramirac muhasebecianne inşallah canım ya tek dileğim sağlıklı sıhhatli olmaları rabbim hayırlı ve kolay doğumlar nasip etsin hepimize 🙏
Denizim DamLaa evet canim saglikla gelsinler yeterki,kucagima alsam dedigin gibi vakit nasil gecer anlamam😍
Esrahiramirac Denizim bunlar güzel günleriniz kızlar asıl zorluk doğduktan sonra tabi güzelliğide orada 😘😘
RehoGelin Merhaba kızlar yenice girebildim tekrar foruma kusura bakmayın Yenişehir'de oturuyorum Sağlık Hastanesi Deva Hazar'a gidiyorum 14. Haftamızdayız 2li testte %70erkek dedi doktorum ama 16. Haftayı iple çekiyorum 😊😍
Gamzedenizli Bende yanlizim burda tanidigim yok cok sıkılıyorum sosyallesip cevre edinmek icin tavsiye edebileceginiz bsyler varmi kizlar