Selam kizlar bende aslen Denizliliyim, ama yaklaşık 13yılım izmirde geçti ayrıca şuan Newyorkta yaşıyorum evlenip buraya geldim eşimden dolayı 5 ay kadar oldu,bende yanliz sayilirim burda pek fazla tanidigim yok esimin arkadaslari sadece, cok bulantili bir donem gecirdim yaklasik 3ay evden cikamadim🙈 Turkiyeyi sevdiklerimi cok ozledim ,
Suan 15+4oldum bulantilar cok cok azaldi sukur,onun didinda baska bir sikintim yok🙏🏻