Esrahiramirac Gamzedenizli bende memnunum şükür bi aksilik yaşamadım dr yönünden süperdeyim canım bende
Esrahiramirac Gamzedenizli 21. Haftada özel Gülhan tıp merkezine gittim ilk gebeliğimdede oraya gitmiştim Tanju bey bakıyor zaten ve çok ilgili tavsiye ederim