Ben sağlık hastanesine Ayşe Seçil Hanıma gidiyorum. Tavsiye ederim ama cok yoğun bir doktor özel hastane ama gece 11’e kadar calışıyor. Diğer bütün doktorlar cıkıyor ama Ayle Hanım geceye kadar calışıyor😞 mesela yatın randevum var ilk defa kalp atışını duyucaz allahın izniyle. Ve randevum akşam 8’de😩