Fatma_kahve Ya iyi diyo ama benim şöyle bi sıkıntım var esimin ailesyle birlikte oturdugum için bi yere çıkarmıyorlar biraz takıntılilar esimde kıskanç ve titiz oyle dolmusa binmeme falan cok fazla musade etmiyor 😟
Fatma_kahve Ben özele gitmiyorum canim devlete gidiyorum Allah'a şükür hic bi sıkıntım olmadi bugune kadar bulantim karın agrim bile olmadi hic hamile değilmişim gibi