Busrasiv Ebrummm emzirmeye devam etsin demedim dikkat ederseniz. Ben bunun böyle olacağını bilmiyor muydunuz diye sordum. Çünkü başta hanımefendi ikinci çocuğunu hemen istediğini söylemiş oysa bu bebek ve anne açısından doğru değil gördüğünüz gibi ilk çocuğu anne sütünden mahrum kalmış buarada şuna dikkat etmeye çalışıyorum daha dikkatli olmalıyız korunma yöntemimizi doğru seçmeliyiz bebekler arasında en az 2 yıl olmalı hem anne hem bebek açısından bunu doktorlar söylüyor.
Busrasiv Busrasiv hanımefendi başta bunu istediğini sonra istemeden olduğunu yazmış ve başına geleni anlatmış ona tavsiyem burada bunu bilmeyen bir çok anne var onlara bu konu dikkat etmeleri konusunda uyarması aslında amacım bu. He tabii anne başta bunu biliyor muydu bilmiyor muydu o soruma da cevap alamadım.
Merobebe Tomurcuk18 ewet öyle bişe yok. Hatta Benim Arkasım oğlu 1,5 yaşındayken haöile kaldı doktoru emzirmeye devam edebilirsin dedi ve arkadaşlmm hamile olarak 2 ay emzşrdş oğluşunu . Kızı olacak..
Merobebe Busrasiv uff çok biliyorsun yaa sinirlendim... bi anneden daha başkası evladını çok düşünemez !! Hem kadının eskiden öyle bi planı varmış şimdi planlamış. Benim gibi olan var mı diye dertleşmek için post açmış sende sabote ediyorsun şöyle böyle diye. Ayrıca doktora ve sağlık ocağına giden her hamileye 2 yıl hamile kalmamaları konusunda uyarı yapılıyor. Kadın napsın olmuş bir kere.. bide unutmamak gerekir ki biz ne kadar neyi planlasakta planlamasakta Rabbimin bizim için takdir ettiği şeyler var . Yani kaderin üstündede bir kader vardır!!!!! Hem zaten bebeği ek gıdayada geçmiş daha ne olsn..
ebis Busrasiv hakkatten yorumlarına ayar oldum ! Ne bu sorgulayici tavirlar . Bilmeyen anneler var bilgilendirmek amacim yazmissin sonrada internetten arastrdm yazmissin senmi herkesi bilgilendiricen bende yorumlarini ilk basta doktor flan sandim meger internetten alintiymis ! Merak etme senin yaptgin arastrmalari bütün anneler yapiyo bi sen değilsin . Vazgecin şu cok bilmiş tavirlardan . Basina geldiyse yaz ! Üslubun gercekten cok kötü ayrica.
Gonca0881 Kvldn ay aynıyız ya benim de 6 buçuk aylıkken hamile kalmışım 7. Aya kadar emdi sonra zorla versem de almadı sütüm değişmiş tadına baktım da meğer hamileymişim şuan 6+3 haftalığım oğlum 1,5 yaşındayken istiyodum o zaman başlarız diye ama bu baya erken oldu oğlum 1,5 yaşındayken doğmuş olcak ne yapıcam bilmiyorum çok ağladım
Kvldn Gonca0881 ben çok çok sevimdim ağladığınıza da cok üzüldüm sadece kızımın sütüne üzüldüm Ecekargin var instagramda 3 cocugu var hepsinin arası 14 ay zincirleme kazaymış onunki:) Onlara bak bi özeniyo insan cocuklar arkadaş gibi
Kardelennnnnuygr Busrasiv ona kalırsa süt korurda derler ama koruyuculuğu bi yere kadar gebelik eğitiminde dokto emzirirken hamile kalırsanız doğuma 1 ay kalaya kadar emzirin demişti yani kesilmesi hamilelikten olmayabilir
Busrasiv Kardelennnnnuygr süt korurda aslında gerçek olmayan bir bilgi doktorlar bildiğim kadarıyla bu konuda anneyi bilgilendiriyor doğumdan sonra. Tabii kendiliğinden de kesilebilir ama hanımefendinin öyle değil anladığım kadarıyla sütün tadı ve rengi değişmiş buda ikinci hamilelikten kaynaklanıyor olması yüksek ihtimal.
Kardelennnnnuygr Busrasiv bünyeyle alakalı olabiliyor tabi herkesin farklı🤷🏼♀️ Süt korur demeyin çok kısa koruyuculuğu kendiniz korunun demişti 2 yıl rahim ve vucudunuz anca toparlanır demişti
Busrasiv Kardelennnnnuygr öyle evet bende öyle biliyorum benim ilk gebeliğim az çok duyuyoruz araştırıyoruz dikkat etmek gerekiyor Buradaki tüm annelere tavsiyem dediğiniz gibi en az 2 yıl hem anne kendine zaman tanımalı hemde bebek açısından daha sağlıklı olacağını düşünüyorum.
Civcivimm Merobebe Busrasiv kötü bişey dememiş ki sen diye ona kızıyosun ben anlamadım gerçekten anlamadım yani 😒🤔
Bittersweet Kvldn basima gelmesinden korktugum icin soruyorum ben de yanlis anlamayın, arada yas farki az olsun istemiyorum. 1bucuk sene emzirebilmek istiyorum en azindan. Emzirirken de haliyle dogum kontrol ilaci kullanamiyorsun baska yontemler denemek gerek onlarin da bazilsri ne derece guvenilirdir bilmiylrum.tabi ki nasipse ne kadar onlem alirsan al oluyor.
Bittersweet Kvldn süt vermeyi kesmeniz iyi olmuş, hem süte hem bebege besin gonderirken vucudunuz kendi sagliginiz tehlikeye girebilirdi. Kendinize yetecek vitamin kalmazsa daha zor olur sizin icin