ebis birincisi sadece internet değil doktorumada danışarak bildiklerimi paylaşırım emin olmadığım bir konuda yorum yapmam ikincisi siz kötü tavır görmemişsiniz sanırım. Benim sinirlendiğim noktalarda var sözde beni eleştirirken bilmişlikle suçluyosunuz bence bilmek araştırmak kötü birşey değil neden bilmeyeni eleştirmiyorsunuz birde sizler anne olacaksınız daha neyi nasıl yapmalıyız ne kadar dikkat etmeliyiz onu bilmiyorsunuz bilenlere mi kızıyorsunuz?
Samimi söylüyorum çok üzülüyorum burda böyle anneleri görünce bu zamanda bu bilgisizlik neden?
Biri yazmışki kaderin önüne geçemeyiz.
Allah diyor ki biz kaderi sizin çabanıza bağlı kıldık.
Tedbirlerini alacaksın takdiri her zaman Allah a bırakıcaksın. Bu hanımefendi başta istemiş istemesi belkide dua yerine geçmiş bazen ne istediğimizide bilmek lazım ben bunu eleştiriyorum sorguluyorum bile isteye mi yoksa bilmemekten mi? Bilmiyorsa neden bilmiyor bu devirde bilmemek araştırmamak ne demek? Bende buna sinirleniyorum ne yapabilirim?!