Kvldn basima gelmesinden korktugum icin soruyorum ben de yanlis anlamayın, arada yas farki az olsun istemiyorum. 1bucuk sene emzirebilmek istiyorum en azindan. Emzirirken de haliyle dogum kontrol ilaci kullanamiyorsun baska yontemler denemek gerek onlarin da bazilsri ne derece guvenilirdir bilmiylrum.tabi ki nasipse ne kadar onlem alirsan al oluyor.