Pamuk S_B6606 Benimde öyleydi 12+4üm yeni geçti.9,5 kilo verdim sen düşün.Simdide canavar gibi yiyesim geliyor.
kahvesever__ Pamuk olur öyle şeylere inanmıyorum ben 😂hepsi hurafe ciğer de çok yedim çok şükür bir sorun olmadı
Pamuk S_B6606 Ben 9,5 kilo verdiğim halde bebek 1 hafta gerideyiz 1 hafta öne geçti.Bir şekilde besleniyorlar🩷
34Meltem12 Pamuk Mide yanmalarım gece zirve yapmasa neler yeriiimmmm varyaaaa 😄 Ama bi çikolata yiyip geri uyuyorum maalesef ama gönül neler yemek ister 😄😄
babymomy_ Pamuk görüyorum meyve yiyenler süt içenler var onlar beni maalesef kesmiyor .37. Haftada 14 kilo aldım kajsksj
Pamuk babymomy_ Sağlıklı beslenenlere hayranım.Demekki bu bir yaşam tarzı.Bende olmuyor aklıma düşünce bisey yiyorum😂