Pamuk doğuma şurada iki gün kaldı inan ben 7.Aydan sonra hemen hemen her gece bir şeyler yemişidir. O postu hatırlıyorum ben de kendimi aşırı obur hissetmiştim 😂😂 ne bulursam yedim ne bulursaaam… 🥹 ayıptır söylemesi akşamdan kalan yemekten yedim ekmek arası yedim tost yaptım pide yedim bisküvi yedim diyorum ya ne bulursam. Hiç pişman da değilim. Onu yeme bunu yeme ne yiyelim ne zaman yiyelim yani o yüzden ben senin aradığından da büyük bir suç ortağı olabilirim bu konuda 😂