Fey benim de 3. Bebek ilk defa bu hamileliğimde başıma geldi geçer diye düşündüm tahlil yapmadım ama git gide artarak devam etti şu son 3 gündür dayanamıyorum çoğaldı iyice Allah yardımcınız olsun sizin doğuma daha varmış benim sayılı günlerim kaldı inş inan önce iyileşir sizinki