EsraEsres Ezgimelek benimde son 52 ayaklarımda hafif ödem başlaması haricinde bi sıkıntı yok. Sezaryan ile doğum planlıyorum nasipse. Bebişleri Sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim
Gamzeaksam EsraEsres ayy bir, iki gün var aramızda bugün itibariyle bizimde son 52 günümüz kaldı sağlıcakla gelsin bebislerimiz inşallah kolay geçer dogumumuz 🥰
Replay Gamzeaksam son 44 gün uygulamaya göre aynı şikayetler bende de var kuzum 10 kilo almama rağmen artık meyve yıkarken bile kasıklarımda acayip batma hissi ve ara ara kasıklarımda sancı oluyor 1 haftadır 🫣
Gamzeaksam Replay benimde bazen y3mek yaparken falan kasıklarıma ve yanlarıma cok fena vuruyor bebek hareketinden dolayı
sumeyyeee_ Gamzeaksam bizimde son 46🥰 bu kadar insan nasıl doğuruyorsa bizde doğururuz Allah’ın izniyle sal gitsin😁
esmos27-e Gamzeaksam ben son 90 ama benide bir sardı korku normalden çok korkuyorum sezeryandan korkmuyorum ama normal istiyor bir yanım ölüm korkusu panik atağı sardı beniiii😢😢😢
alparslangur Elcoo123- ay hayır bizde konuşmadık😂 Geçen haftaki kontrolde daha karar veremediğimi söyledim daha zamanın var verirsin dedi😂🤷🏻♀️
Replay Gamzeaksam bugünde aniden bel ağrısı başladı mesela ama bebişim sağlıklı olsun da gerisi önemli değil 😅🤭
EbrKzlky Beyza55- kısa süreli ağrı acı karışımı birşey yapıyor ama tam ifade edemiyorım o hissi sonra geçiyor hemen 🙈
Gamzeaksam alparslangur bebeğe de bağlı bi yerde zaten canım ben normal istiyorum en son başı aşağıda normal doğum pozisyonunda demişti doktorumuz tabi bi aksilik olmazsa normal yapmak daha sağlıklı 🥰🙏🙈
alparslangur Gamzeaksam evet tabiki normal daha mantıklı eğer olursa bende istiyorum ama korkuyorum da🥹