Gamzeaksam Kızlar son 53 günümüz kaldı çok fena sırt ve bel ağrılarım var,halsizlik birde doğum korkusu sardı beni nasıl dogurcam diyorum 🙈🫠🥰 Normal doğum mu? Yoksa sezaryen mı düşünüyorsunuz ?
DuyguKays Gamzeaksam son 36 gün gösteriyor uygulama 37 de muayene edicem dedi duruma göre bakcaz doğum şekline ☺️ Ben heyecanlıyım biraz değişik bi tecrübe oluyor sancıları çok merak ediyorum bayıltır mı acaba :D
EbrKzlky Gamzeaksam 36 gün kaldı bizimde tabi okadar beklermi bilmem🙈 bu aralar karnım sert aşşa baskı var ama oğlumun kafası hala yukarda 🥴 Kesinlikle normal istiyorummm ilk oğlumu normal doğurdum bunuda öyle istiyorum Allah nasip ederseee bakalım ☺️
Ezgimelek Gamzeaksam son 52 gün kaldı görünüyor burda bakalım nasıl olucak ilk doğumum normaldi bir sıkıntı çıkmazsa inşallah Buda normal olucak 🙂
Gamzeaksam DuyguKays offf aynı dert bencede hemm çok heyecanlıyım hemde doğum nasıl olacak diye endiseleli🥲🙈
3tospikannesiii DuyguKays yok bayiltmiyor canım oldum dediğin anda bı bakıyorsun yeniden ya Allah diyip başlamışsın sanciyi karşılamaya 🤣
DuyguKays EbrKzlky ayy ben manifestledim bu ay sonuna bekliyorum tam 38 de evrene toplu mesaj gönderelim 🥰
EsraEsres Ezgimelek benimde son 52 ayaklarımda hafif ödem başlaması haricinde bi sıkıntı yok. Sezaryan ile doğum planlıyorum nasipse. Bebişleri Sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim
alparslangur Gamzeaksam Son 84✨ 3.trimestere yeni girdik sayılır. Ve daha doğum şekline karar veremedim her ikisinden de korkuyorum🥹
Elcoo123- alparslangur benim de son 83 doktorunuzla doğum şeklini falan konuştunuz mu merak ettim benimki öyle bir bilgi vermedi de henüz 😂😂
Gamzeaksam alparslangur bebeğe de bağlı bi yerde zaten canım ben normal istiyorum en son başı aşağıda normal doğum pozisyonunda demişti doktorumuz tabi bi aksilik olmazsa normal yapmak daha sağlıklı 🥰🙏🙈
EbrKzlky DuyguKays bende 38 de 39 da gelsin istiyorum fazlasına gerek yok ya haha 😂 cinsiyeti ne sizin 😍
alparslangur Elcoo123- ay hayır bizde konuşmadık😂 Geçen haftaki kontrolde daha karar veremediğimi söyledim daha zamanın var verirsin dedi😂🤷🏻♀️
Sedadgr Gamzeaksam son 54 bel agrısı sırt agrısı cok fena mide yanması ödem bir aksilik olmazsa normal istiyorum 😊
ayseaaksoy Gamzeaksam benimde son 34 kavuşmak için çok heyecanlıyım ama bir o kadar da korkuyorum, bütün gün yatasım geliyor iyice ağırlaştım 🥹
ayseaaksoy Gamzeaksam benimde son 34 kavuşmak için çok heyecanlıyım ama bir o kadar da korkuyorum, bütün gün yatasım geliyor iyice ağırlaştım 🥹
Gamzeaksam ayseaaksoy ayy aynen bende de bazen öyle oluyor ama yürüyüş yapmak lazım eğer ki normal düşünüyorsanız egzersiz falan yapın tabiki riskli gebelik değilse doktorunuz onerdiyse yani 🫠