Nuuur1111 ben ilk doğduğu zamanlar gazlı olduğu icin veriyim dedim tutmadı ama 2,5 aylıkken doktorum uyku sırasında ver sakinleştirir senide emzik gibi kullanmaz dedi bende bikaç tane daha aldım tutmamıştı bibs kauçuğu tuttu şimdi 17 aylık hâla emzik emiyor sadece uykusunda veriyorum bende kolaylık biyandanda dışarda da huzursuz olunca veriyodum küçükken