2 gunlukken kızıma verdim , uykuya daldiktan sonra cikartiyordum gün içinde kullandı kolik bir bebekti surekli göğsümde durmak istiyordu , şuan 2 yaşında ve 1 bucuk yaşında emdiği bırakma kararı aldık, evet emzik kullanırken dış yapısı hafif bozulmaya başlamıştı ancak bırakınca toparladı hemen ek.gidaya geçip yemek yemeğe başlayınca emzik ihtiyacını meyve eline veriyordum bu şekilde alternatif üretiyordum emzige 🌸