Kizlar ilk hamileliğim şuan 29.haftamdayim . Emzik vermeyi düşünüyorum açıkçası her ne kadar tezat görüşler olsada fikrim bu yönde. Fakat ne zaman vermem gerekir konusunda bilgim yok . Yada emzik ne sıklıklarla veriliyor mesela ? Kullanımı nasıl olmalı bebek üzerinde bilinçli annneler varsaa goruslerinize açığım 🌿