Nuuur1111 ben vermicektim çocuğum 19 günlük.. Annem dediki sen 3 yaşına kadar hem emdin hemde emzik kullandın maşallah inci gibi dizili dişlerin var ve damak yapındada hiç bir sıkıntı yok ve herkeste hayrandır özel yapılmış gibi der .. Bence bunların hepsi yalan dolan…abimlerde bile sıkıntı yok.. Sağlık ocağı vitamin damlası verdi onu zor damlatıyordum,,, emziğin tersine damlatıp emziği ağzına hemen veriyorum.. Ben bu mantığı tuttum ilaç verirken emzik işe yarıyor… Birde çocuğumun keyfine kalmış canı isterse emziği alıyor istemezse atıyor ağzından…Yani eskilerden emzik kullananları incele ona göre karar ver