Japicann benim tepkim benimle birlikte bir kaç kişiyi etiketliyorsunuz anneliğimizi eleştiriyorsunuz ki. Siz fikrinizi söyledikten sonra tekrar böyle bir tepki niye gösterdiniz hiç anlamadım. Geliyorsunuz bize ZEVK KEYİF için çocuğunuzu düşünün gibi cümleler kuruyorsunuz oysa siz zaten dikkat etmiyorsunuz. Ben burada samimiyetinizi sorgularım hiç kusura bakmayın. Her aşerilen tüketilseydi bebeklerin sağlını asıl o zaman ne kadar tehlikeye atardık.
Kusura bakmayın ama söylediğinizle yaptığınız eylem uymayınca insanlar sizi ciddiye almaz.