Japicann iyi de sizin anlamadığınız şey ben sizin yorumunuza cevap vermedim. Konuyu açan bayana cevap verdim sizin yazınızı okumama rağmen, o sizin düşüncenizdir ben saygı duyup geçtim ama siz ne yaptınız beni hem anneliğimle hem yorumumla yargıladınız. Bu haddinize mi? Bu arada konuyla alakalı kime göre neye göre doğru? Size göre düşünceniz doğrunuz o bana göre de değil bunu tartışamazsınız