Busrasiv Benim doktorum herşeyi yasaklayan ve kısıtlayan biri değildir tam tersi eskiden böylemiydi rahat ol der. Ancak gebelik boyunca 3 şeyi yasakladı sadece onlarda saç boyatmak, ilaç kullanımı ve sıgara. O yüzden boyatmıyorum mecbur bekliyorum. Boyatanlarda var genelde bişey olmadı diyorlar ama siz bilirsiniz tabi.