Ege_mommyy_11 kimse beğenmek zorunda değil 3 yaşında ki oğlumun adı Pars ve aşırı yakışıyor ismi, aşırı da mutluyum. Şimdi yine oğlum oluyor Pars isminden sonra isim bulmak zor bile geldi 😅 kimseye hicbisey sormayın. Zevkler herkesin çok başka. İçinizden geldiği gibi yapın.