Guzelgunlerim ahahah valla senle aynı tespitteyim bilio musun yeniliğe açık değil bu sitedeki arkadaşlarım ama herkes aslan eymen kayra asel yani bu çocuk büyüyecek okula gidince sınıfta kaç tane aynı isimli olacak burada gördüm ben isim önermiorum kızımın adı asel sınıfında 8 tane var asel diyince hepsi bakıo çok kötü bir durum yeter artık daha koymayın asel demişti daha dün okudum 🤣🤣🤣 ben ve eşim doğma büyüme istanbulluyuz ama benim babam manisalı 🫣 biz eşimle egeyi çok seviyoruz egede yaşlanmak istioruz her sene muhakkak gideriz ondan koyduk ama anlamı varmış meğer olgunluk yüce ulu demekmiş