Dilekonurr ben biraz ters insanım bilio musun kim bişiyi beğenmiosa tersini yaparım aslında ben isim olarak acayip beğeniorum içime sinio sadece anlamı yok yüce ulu yırtıcı benekli hayvan demek ya ondan tereddütüüm vardı ama koymak caizmiş sorun olur yazmıo millet de aslan koyuyo çocuğun ismini sonuçta diorum şimdi zorlama isim olsun istemiorum eşimde beğeni baya bunu bakalım bu akşam son kez konuşacağım