Kızlar ben perinatoloji uzmanına gittim bağdat caddesinde kliniği, çok bilgili bir doktor ve preklampsi için protein değerinin yüksek olması eski bir bilgi dedi. Önemli olan tansiyonun önüne geçmek dedi. Preklampsi çok takip isteyen bir hastalık, ilgili bir kadın doğum doktoru ile takip edilmekte fayda var. Bende suan haftalık 24 saat idrar veriyorum, kan değerlerim karaciğer enzimlerim böbrek durumu vs hepsi takipte, herhangi bir bozulmada bebeğin doğumu şart . Aksi halde anne hayatıda tehlikeye giriyormuş😔 iç organların etkilenmeside toparlaması zor oluyor. O yüzden korkutmak istemiyorum ama hafife almadan takip altında olmakta fayda var.