İdrarda protein 300 un altında çıkarsa sorun teşkil etmiyormus ama takibe alınırdı tabii 300 üzeri riskli sayılıyor bende aynı dertten muzdarbim her ay 24 saatlik idrar veriyorum bı önceki doğumum bundan dolayı erken oldu tabi protein + tansiyon+ ödem eşliğinde