Deletedmom_112 onu yapiyorum evet çünkü bı kaç kez ödem yaşadım ayakta uzun yolda ki asla olmaz normalde bende direk tansiyon aleti aldım şükür o şuan yüksek çıkmıyor ama tabi bellide olmaz teşekkür ederim bende birazdan gideceğim doktora ne derler artık bakalım yazarım yine size tekrardan