Pinklove Aynı durumu yaşıyorum. 7 ağustosta doğumum oldu. Çok fazla yırtığım vardı ve hemen anestezi verip 4 saatlik ameliyata aldılar. Kan durmadı, dikiş tutmadı. Şehir hastanesine sevk ettiler ambulansla. Orada da acil müdahale ile yine bayıltıp ameliyata aldılar, 8 ünite kan verdiler yine olmadı. Aileme artık yapacak bir şey yok duadan başka denilmiş. Tekrar bir ameliyata aldılar, cerrah vs girip dikmiş fakat canımı kurtarmak adına çok fazla dar dikmişler. Şuan da kadın doğum doktorum vajinusmus tedavisi görmen lazım, en küçüğünden büyüğüne doğru protez penislere başlaman lazım dedi. Ve benim daha dikişlerim bile duruyor.. ahh nasıl zor bir süreçteyim anlatamam. Çokça dua edin benim için