Mutluemos Pinklove 10 sene mi iyiymis 😂😂ben kesip köpeklere Atacam büyük konuşmuyorum daha çocuk yok haaaa Kocam doğurursa kabul maksat empati olsun 😂😂😂
Duru_10 Mutluemos dogumdan sonra yapiliyormus canim rutin demisti o zaman doktor 4 yil oldu tabi ustunden geceli
Ufdy9 Balbebek012 kantaron yağı hızlı iyileştirdiğini duymuştum birinden bende 8 gün önce doğum yaptım 3 gün önce kantaron yağına başlamıştım hata mı ettim gerçi bugün doktorumda madecassol verdi oda nemlendiriyor
Balbebek012 Ufdy9 canım ben de madecassol kullandım kantaron kullandım ama bence bırak dikiş düşünce sürelim dikişin düşme sürecini uzatıyır çünkü
Ufdy9 Balbebek012 ben hızlandırsın diye verdi zannettim ama değil galiba bugün muayene oldum haftaya iyileşmezse traşlayalım dedi ne olduğunu anlamadım bilen var mı
Kilicpnr Kuzuletta ben kendim için zor diyordum okuyunca kalbim acıdı. Rabbim yardımcınız olsun inşallah
Mervesultan Kuzuletta Allah yardımcın olsun şifa versin Rabbim,Darıca Farabiden iyice soğudum bunları duyunca normal kontrol için bile gidesim yok artık
Balbebek012 Balbebek012 kızlar hala dikişker düşmedi ya rengi beyaz kenardan minik bir ip düştü o kadar iyice psikolojim bozuldu sürekli bakıyorun düşecek mi diye ne yapsam bilmiyorum
Coynes Ben dogum yapali 10 gun oldu vajinama bakmaya cesaret edemiyorum dikis var kac tane bilmiyorum Dustugunu nasil anlarim bilmiyorum 😬😊
Kuzuletta Pinklove Şuan yeni bir ameliyat daha oldum. Öylesine kontrole çok iyi bilindik bir doktora gittim ve vajinamı çok diktikleri için giriş yapılabilecek bir yer kalmamış. Açmamız lwzım dedi. Bence siz de bir görünün derim
__mom1 Balbebek012 kantaron sürmeyince daha mı çabuk iyileşti. Bugün ben kontrole gittim 4.günüm doktorum bana kantaron sür iz kalmasın dedi
__mom1 Balbebek012 ay ben de evde popom açık geziyorum çabuk iyileşsin diye ondan geç iyileşirse diye korktum 🥲🥲🥲