pnrmrt Zynpcgtyozer ben doğumu da orda düşünüyorum hep aldığım yorumlar iyi inşallah bende bi sıkıntı yaşamam kaç haftalık hamilesin canım ben 24+5 deyim
Zynpcgtyozer pnrmrt benim risklerimden dolayi mecburi ankaratip ama memnunum herkes iyi diyor ben 31 haftalik hamileyim cnm
Gzmocl Elele aslinda sezeryana falan dönüş olmassa sıkntı degil yenimahalle devlette düşünüyorum ama olaki sezeryana dönerse hastane sevki oluyor bende sami ulusa gitmeyi düşünüyorum yani o zaman bile yardimci olmazlarmi acaba cok karisigim cok😞😞
Elele Gzmocl benim duyduğum kadarıyla zaten özelden döndüğü için odaları az çok dolu oluyor diyolar o yüzden baştan beri takipli hastalara öncelik veriliyor diye duydum dışarı gönderiliyomuş yer olmayınca ben de o sebepten dolayı özelde Doğum yapmayı düşünüyorum. Ama bi konuşun isterseniz belki kabul ederler öyle bi durumda.
pnrmrt Zynpcgtyozer sağlıcakla gelsin inşallah benim de riskli gebelik çift rahimden dolayı erken doğum olabilir inşallah 37leri görsem bi ne çok dua ediyorum 🙏
Zynpcgtyozer pnrmrt insallah 38leri bile görürsünüz rabbim ol derse olur.bende iki gun once yattim orda kasilmam coktu suandada var yatiyorum evde sıklaşirsa yine gidecem bende inşallah görürüm o haftalari korkuyorum erken gelecek diye
Zmr pnrmrt benimde çift rahim veya septum şüphem vardı detaylı ultrason da septum dendi hep düşer erken doğar riski ile 37. Haftaya geldik rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏
pnrmrt Zynpcgtyozer Allah yardımcımız olsun canım sağlıcakla alırız inşallah bebişlerimizi kucağımıza 🙏
Irmakelizim06 Kbr06 zekai tahiri kulaktan dolma biliyorum ama etliği gayet iyi biliyorum geçen sene şubatta bebeğimiz doğdu oda 6 kişiydi 2 tanesi suriyeliydi sonra iltihap kaptı dikişler tekrar 10 gün kaldılar o 10 gün içindede biri hemşire kılığında doğumhaneye girip birinin çocuğunu götürdü yakaladılar falan
Kbr06 Irmakelizim06 gerçekten mi peki çocuğu öldü mü niye böyle bişey de bulunmuş şok oldum valla korkuttun beni
Elifmasalannesi FHKK canım Başkent Hataanesi doktorum Latife Atasoy çok memnunum Sertaç hoca da çok iyi bir doktor ama o takip almiyor malesef:( Latife hanım çok pozitif enerji veren ve her ayrıntıyla özel olarak ilgilenen bir doktor
Ghuy Reshaa aliyorlar yani demi cunku bende orda dogum yapmayi dusunuyorum ilk defa duydum almadiklarini ve suan kafam cok karisti 😒
Irmakelizim06 Kbr06 yok ben bakımlarını yapcam demiş doğumhanede alyo çocuğu anneden sonra götürüyo kadın ortalığı yıkmış yukarda çığlıklarıyla çocuğumu verin diye güvenlikler çıkartmadı kimseyi hastaneden hastanenin yakınında dışarda yakaladılar şükür Allah kimsenin basına vermesin böyle bişey
Glitter FHKK kesinlikle Gata'yi oneririm. Tum kontrollerim orada yapildi, sali gunu de dogum yaptim orada ve tum ekip cok ilgiliydi, ozellkkle doktorlar
zaman0686 Kbr06 canım merhaba riskli gebelikte Zekai tahir de hangi doktora gidiyorsun bende liv gidiyorum ama bir doktordan daha Bilgi almak istiyorum