FHKK canım Turgut Özal yerleşkesinden randevu al bir kere git çok çok memnun kalıcak sın ben uzun araştırmalar sonucu buldum özel gibi ilgileniyor doktorlar fazla kalabalıkta değil öyle sıra beklemiyorsun Zübeyde hanımda resmen hayvan muamelesi yapmışlar ilk doğumum kabus gibi geçti orda😥