FHKK canım bende hamileliğimin ilk haftalarında evime yakın diye oraya başladım bir çok test için doğum evlerine sevk ediyorlar ordan oraya zor durum olur dıye daha gitmedim birde öğrendim kii ilk doğum olucaksa eger hastane kabul etmiyormuş buda beni ciddi şekilde korkurttu ilk ya da 3. Doğum ne fark eder ki bi can geliyor neticede.özel hastaneye geçmek zorunda kaldım şimdi özel eryaman hastanesine randevü aldım doğumumu orda düşünüyorum 🤗