FHKK imkanınız var mı bilmiyorum özele gidin ama devlette de Bi hastahane seçin ben özele gidiyordum risk çıkınca perinatolojiye geçmem gerekti ileri haftada olduğum için almak istemeyen devlet hastahameleriyle karşılaştım bence siz Bi kaç yere gidin ve memnun kaldığınız yere devam edin kimse memnun değilken ben zekaiye devam ediyorum aynı zamanda medical parka gidiyorum zekai de ters bişeyle karşılaşmadım tamamen şans işi galiba ama ankara tıp sanırım kendi özelde ki doktorum bana orayı önerdi riskli Bi gebeliğim olduğu için