Reshaa tgymnrmy Yenimahalle de yenidoğan ünitesi var canım ben de Yenimahalle de Dr a sordum riskli bir durum olmadığı sürece herkesi alıyoruz dediler
Ghuy Reshaa aliyorlar yani demi cunku bende orda dogum yapmayi dusunuyorum ilk defa duydum almadiklarini ve suan kafam cok karisti 😒
06minik17 FHKK birde buranın benim için en önemli avantajı doğumda refakatçi alıyorlar. Diğer hastanelerde ya hiç yok yada sadece sezeryan olursa var. Ama burda ikisinde de var refakatçi.
Izm123 Reshaa hayir ben ilk gittim sonra 2 ay falan gidemedim bana nerdesin sen neden gelmeidn dediler ona bile sıkıntı yaptilar o konuda çok sıkıntılilar
06minik17 Reshaa benimde gittiğim hastane dışında kaydım yok canım. Artık onların yönlendirmesine kaldı🙄
Oykubehiye Reshaa aynen bende o kadına gittim bi kere bende taramalarimi yaptırmadım diye tepki göstermişti . Mehmet zeki akıncı var ona gidiyorum çok memnunum
Sabriye1212 nihananne ozgur ozyuncu netten de bakabilirsiniz direkt kendi sekreterine bağlıyor bu numara 03123051998
Ceylank tortil21 bende Hacettepenin takipli hastasıyım. 12. Haftadan sonra almıyolar. Yani yeni gebeleri almamaları ilginç
tortil21 Ceylank proflar almiyormus canim. Ozgur ozyuncu hoca aliyor dediler onun sekreterligine ciktim onlarda yeni gebe artik almiyor dediler... 2 bucuk saat sirf sekreterlik sirasi bekledim ! Beklemeden oncede sordum oysaki veriyoruz randevu sira alin dediler.. Sira geldi yeni gebe kabul edilmiyor !! Sinir oldum yaa...
Oykubehiye Reshaa orda refakatçi alınıyor doğumda değil mi buraların yabancısıyım bu sene geldik pek bi bilgim yokta o yüzden soruyorum
Hanus FHKK Ben Zekai Tahir Burak Kadın Sağlığı Araştırma Hastanesi’ne gidiyorum kızlar. Büyük doğum olduğu için herşeyle ilgileniyorlar. 25 haftalığım, hep oraya gittim, randevu alınca da takır takır işliyor her şey.
Hanus 06minik17 Zekai Tahir için kötü yorumlar var evet bir o kadar iyi yorumlar da var. Kişiye göre değişiyor, bunun için gidip denemek Lazım. Kuzenim orada yaptı, çok memnun kaldı.
06minik17 Hanus ne mutlu sana canım. İnşallah herşey yolunda gider de sende güzel ve kolay bir doğum yaparsın. İnsan o kadar kötü şey duyunca ister istemez ön yargı kurabiliyor. 😊