FHKK 9 haftalığım yenimahalle devlet hastanesine gidiyorduuum taa ki orda doğum zor dedi doktorum. Büyük ihtimal bırakıcam hamile bayanlar bi yardımcı olun yolun başındayım ama çıldırıcam 😕😕
pnrmrt FHKK canım üniversite hastanelerini tercih et bence benim doktorum cebeci tıp fakültesinde. Tahlillerimi devlette yaptırıyorum doğumu da orda düşünüyorum kontroller içinde doktorun özel muayenesine gidiyorum riskli gebeliğim var
06minik17 FHKK etlik Zübeyde ve zekai Tahir i asla tavsiye etmiyorum. Yakın çevremden doğum yapanlar oldu kıaa zaman önce ve hiç iyi şeyler duymadım açıkçası. Ben başından beri Sami Ulus beştepe yerleşkesine gidiyorum. Hem temiz hem çok ilgili doktorlar. Az bi zamanım kaldı inşallah doğumumu da orda yapacağım. Özel hastaneden devlet hastanesine geçtiği için daha derli toplu. Odaları tek en fazla 2 kişilik. Doğum yapanlar memnun. Darısı bizim başımıza inşallah.
FHKK Reshaa Elif nazlı çetindağ doktorum canım ama ilk doğum kabul etmıyorlar ve riske girmek istemiyoruz dediler
Furutti Ilk doğum olduğu için riske almıyorlar bende basta oraya gidiyordum zaten direkt başka hastaneye yönlendiriyorlar ilginç 😞
tortil21 FHKK canim riske girmek istemiyoruz demişler ? Nasil yani ? Bende 5 Hafta hamileyim. Doktor Hastane arayisindayim. Hacettepe Bolum Doktorlarina randevu almak icin gittim, yeni gebe almiyorlar, 😖😖kliniklerinde aliyorlar dediler.
EsmaGny FHKK Ben daha önce Ankara’da yaşıyordum Yenimahalle’de lina diye özel bi klinik var çok mükemmel bi yer bir de etlikde ki Zübeyde hanım hastanesinin doktorları ilgili
Reshaa FHKK ay o kadını hiç sevmiyorum ben ya bende Mehmet diye bi Dr varya ona sordum riskli bir durum yoksa herkesi alıyoruz dedi
Ceylank tortil21 bende Hacettepenin takipli hastasıyım. 12. Haftadan sonra almıyolar. Yani yeni gebeleri almamaları ilginç
tgymnrmy Bende hacettepeye gidiyorum ama 8 haftaya kadar aldıklarını biliyorum . Sonrası almadıklarını duymuştum ben 18 haftalık oldum ama ... Yenimahalle devletde de yeni doğan yogun bakım var mı bilmiyorum belki o yuzden almak istememişlerdir zor dogum her nedenleyse artık
Reshaa tgymnrmy Yenimahalle de yenidoğan ünitesi var canım ben de Yenimahalle de Dr a sordum riskli bir durum olmadığı sürece herkesi alıyoruz dediler
Kbr06 EsmaGny ben linayı kesinlikle önermem ben medical parka gidiyordum normalde ankara da gitmediğim hastahane kalmadı memorialden medicanaya gazi üniversitesi dahil devlet ve özel gitmediğim yer kalmadı bebeğimin ciğerinde kist vardı linada doktor bana aldırmayı teklif etti 9 ay boşuna yük taşımış olursun dedi üstelik zekai tahir burakta operasyon geçirdik şuan çok şükür iyi bebeğim
Sabriye1212 Canım ben hacettepede ozgur beye gidiyorum çok memnunum 12. Haftadan sonra gebe takibi almıyor 122 tl özel muayene ücreti var ama özgür bey çok güven veren bi doktor istersen randevu için numara verebilirim
Sarenry Sabriye1212 nasıl aldınız riskli gebelikmisiniz ben ugrastım alamadım canım polikliğine gidiyorum mecburen banada yardımcı olurmusun
Hanus 06minik17 Zekai Tahir için kötü yorumlar var evet bir o kadar iyi yorumlar da var. Kişiye göre değişiyor, bunun için gidip denemek Lazım. Kuzenim orada yaptı, çok memnun kaldı.
Gzmocl 06minik17 tatlım bende sami ulus bestepeyi düşünüyorum ama bi kere muayene olmaya gidecektim yok nerkeze gidin yok surda dogum olmuyo falan beni afallattilar. Ben 38haftam araligin sonunda besteoeye muayeneye gidicem oraya beni bilgilendirirmisin memnun kaldigin bi doktor??
Pnrmhmmd FHKK Turgut Özal yerleşkesi olarak geçiyor canım ama mutlaka belirtin gebe polikliniğinden randevu alıcam diye yanlış veriyorlar çünkü bazen
06minik17 FHKK rica ederim randevu alıp gidersen daha kolay olur senin için. İşin hemen bitiyor o zaman. Birde MHRS den alırken Sami Ulus hastanesi beştepe yerleşkesi olarak al gebe polikliniği 1 2 olarak geçiyor. Kadın hastalıklarına alma yanlışlıkla 😊 doktorları genel olarak çok ilgili. Ben elif hanıma gidiyorum.
06minik17 FHKK birde buranın benim için en önemli avantajı doğumda refakatçi alıyorlar. Diğer hastanelerde ya hiç yok yada sadece sezeryan olursa var. Ama burda ikisinde de var refakatçi.
Bulut38 Yenimahalledeki lina kadin sagligi Meral hanim dogumu da koru hastanesinde yapiyor .Kesinlikle tavisiye ederim.25 haftaligiz cok memnunum
Oykubehiye Reshaa aynen bende o kadına gittim bi kere bende taramalarimi yaptırmadım diye tepki göstermişti . Mehmet zeki akıncı var ona gidiyorum çok memnunum