Lindam06 yalan söylemeyim sana güzel. Kardeşim acı bitmiyor sadece alışıyorsun. 9 ay oldu benim oğlum gideli içim çığlık çığlık Ama külleniyor Kısa süre ailen destek oluyor ise. Eşin kardeşlerin daha çabuk alışıyorsun ben 2,5 yaşında kaybettim oğlumu. Kansere dönecekti İlerleyen süreçte. Kemik iliği kanserinin. Zor olan türüne doktor lar Nakil yapalım dedi babasının 100 de 100 uyumlu oldu hoplaya. Zıplaya girdiği onkoloji koridorundan. 57 gün sonra morg dan. Teslim aldım yavrumu ama çok uğraştılar vücudu iliğe savaş açtı _yogun bakım süreci hastane süreci çok yıprattı beni 2,5senelik yaşanmışlık evlat acısı çok zor çok acı ama inanan insanlar ız yok olmadı lar ki biz onları inşallah cennette hiç zahmetsiz ebedi bebek seveceğiz