Sabır diliyorum en en. Soğumuş haliyle güzel kardeşim Allah sabır versin bende kaybettim oğlumu Zaman acıya alıştırıyor bir an oluyor çığlık la bağırası geliyor insanın. Ama Annem babam kardeşlerim eşim Hepsi için. Dirayetli olmak zorunda kalıyorum 9 ay oldu. Test sonucumuz çıktı. Negatif bizden kaynaklı bir problem değil miş Farklı doktura gittim. Şuan Ordan. Dönüyorum 3 ay sürecek farklı testler istedi yine. İçime bir acı oturdu ki Anlatamam sana rabbim sabır versin acını soğutsun. Şefaatçi olacak lar inşallah onlar bize