Sadeceanne2 😔 bizde bugün gittik suladık hiç gelesim gelmedi her gün gitsem doymam Perşembe günü gömdük ama içim aklım hep orda. Mezar taşınıda yaptırıcaz sorduk bugun birkaç güne olur hayırlısı ile. Bende sonra ekicem bir sürü çiçekler. Rüzgar gülü aldı babası iki tane bugun onları koyduk. Hep döndü biz onunla konustukta yavrum deidm bizi duyuyor görüyorsun. Hiç gelesim gelmiyor ordan. Cok sanslıydı benim meleğim kefenlendi yıkandı cenaze namazı kılındı her bebeğe bile nasip olmuyor belki bu. Hocası da cok guzel anlattı sübhanallah 🤲 acı dinmiycek ama kabuk bağlıycak canım benim. Cennette hep beraber olalaım onlarla inşallah 🕊️🕊️