Lindam06 İçinde tutma ağla ama eşinin de sana ihtiyacı var bunu da unutma o da baba çok acı çekiyor ama biz gibi belli edemiyor..
Tavsiyem ailen birileri yakınsa eve gitme bir kaç gün onlarda kal çünkü benim kimsem yoktu eve gelmek zorunda kaldım..
Tekrar sabır diliyorum,istediğin zaman yaz bana..
Bebegini alın güzel mezar yapın kulağına ismini okuyun..
Mezarına gidince çok çok huzurlu oluyorsun..
İnşallah cennette sizin sefaatciniz olur yavrum..