birmeleginannesi_ 3 aydır deneniyor olmuyor , ağlıyorsunuz ve bir gebelik yaşadınız.
Şöyle anlatacağım .Öncelikle şükredin lütfen 🙏
Üzüntü, ilişkiye çocuk olsun düşünceleriyle başlamak, baskılara maruz bırakanlarla muhatap olmak olumsuz etkenlerdir.
Bir gebelik yaşamak tekrarı olabileceği anlamına geliyor demek ki oluyor ama takip lazım, ilaç olur, iğne olur yani Hekim kontrolü ve desteği lazım.
İşi ehline bırakın ve ağlamayın Allah hayırlı bir zamanda nasip etsin, Sevgiler 🌺